Spinions Beach Party - recension, RTP och speltips!

Spinions Beach Party
Quickspin
96.0%
0.50 kr
1,000 kr

Spinions Beach Party

Spinions Beach Party är en färgglad och somrig spelautomat från Quickspin, där festtokiga spinions bjuder in dig till en riktigt livad strandfest! Spinions är små orange varelser som älskar att partaja och fira så fort tillfälle ges så förbered dig på ett riktigt galet party. Spinions påminner lite om de små rackartyperna i Bloopers från ELK Studios, och de är minst lika sugna på bus och stoj! I bakgrunden spelas funkig musik och på hjulen rullar massvis med iskalla drinkar. Spinions Beach Party bjuder även på sticky wild re-spins och en freespins-bonus där du får hänga med in till nattklubben och festa loss hela natten lång. Livet är sannerligen en fest i Spinions Beach Party och du är bjuden!

Hur du spelar Spinions Beach Party

Spinions Beach Party spelas på 5 hjul, 3 rader och med 25 fasta vinstlinjer som betalar med start längst från vänster. Högvinstsymbolerna som huserar på hjulen kommer i form av smaskiga sommardrycker i minskande värdeordning enligt en nerkyld champagneflaska, en fruktig orange drink, en vattenmelondrink, en ananasdrink och en kokosnötdrink. Lågvinstsymbolerna kommer i form av det klassiska A, K, Q, J och 10 i olika färgkombinationer. Spinion Wilds har röd bakgrund och en knasig spinion som motiv och de ersätter alla vanliga symboler i spelet, men inte Bonus Club-symbolen. Den så kallade Bonus Club-symbolen utgörs av en blå cirkel med Bonus Club skrivet på, och den fungerar som spelets scatter-symbol. Du kan satsa mellan 0.50 kr och 1000 kr per spinn i Spinions Beach Party, och just din insats är det första du ska ställa in innan du ansluter dig till den rafflande och livliga festen!

Re-spins med sticky wilds

När det landar minst 2 stycken Spinion Wilds på ett snurr så aktiveras funktionen med re-spins. Varje wild-symbol som landar efter att re-spins triggats blir dessutom sticky och kommer att stanna kvar på sina hjulpositioner tills funktionen avslutas. Du fortsätter att belönas med en riktig fest av fler re-spins så länge det fortsätter landa ytterligare Spinion Wilds på hjulen.

Beach Club freespins

Du kan trigga freespins-spelet i Spinions Beach Party med hjälp av Bonus Club-symbolen och den kan bara dyka upp på hjul nummer 1, 3 och 5 i huvudspelet. Det krävs 3 Bonus Club-symboler på ett spinn för att du ska vinna 10 gratisspinn och när freespins-spelet aktiveras så förflyttas festen från stranden till klubben! Alla wild-symboler som landar på hjulen under freespins blir sticky och klistras fast på sina respektive hjulpositioner under dina återstående freespins, och de kan hjälpa dig att skapa riktigt fina vinnande kombinationer. Du kan däremot inte trigga fler gratisspinn under tiden du spelar bonusen, utan när du har snurrar färdigt dina 10 freespins så skickas du tillbaka till huvudspelet där du fortsätter spinna som vanligt.

Slutsats

Spinions Beach Party är en rolig och festlig spelautomat som definitivt kommer falla de allra flesta spelartyperna i smaken. Oavsett om du gillar skön musik, mycket färger eller spännande bonusfunktioner så finns det något för dig här, och du kommer utan tvekan ha ett leende på läpparna under din spelsession. Ta över dansgolvet och bli kvällens starkast lysande stjärna i Spinions Beach Party!

Contact
Contact
8.9